måndag, april 23, 2012

Meme!

Jaha, Ellen utmanade mig, så jag får väl ta och svara X)


Regler: "Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you."


Vem är den bästa personen i hela världen? 
Ellen, uppenbarligen X) Hrm, nej, men jag vet inte... Jag tycker att alla mina vänner är bäst i världen. Och min familj. Där fick ni det tråkiga svaret. Annars tycker jag att Nelson Mandela är en rätt bra person också.


Vad gör du helst på en fredagkväll?
Allra helst ligger jag nog hemma på min soffa, ser på en bra (eller dålig) film och äter godis/chips/glass. Ibland kan jag känna för att ge mig ut tillsammans med några vänner och dricka ett glas cider istället.


Vem i Avengers vill du helst ligga med?
Hahahahahahahahahahaha, herregud, att hon ens behöver fråga... trodde det var rätt uppenbart. Loki, såklart...


Om du fick en miljon av mig nu, vad skulle du göra med den?
Helst skulle jag vilja säga att jag skulle skänka en massa pengar till välgörenhet, men jag tror att jag först och främst skulle ge en rätt stor del till mina föräldrar. De har alltid hjälpt mig och mina bröder ekonomiskt, trots att de inte är de tätaste granarna i skogen. Och det är inte billigt att ha tre barn! Så jag skulle ge tillbaka. Och kanske ge lite till mina bröder.


Vad tycker du - och var ärlig nu - om kottepalmer?
Jag har - ärligt - ingen särskild åsikt om kottepalmer. De finns? X)


Vilken superkraft vill du ha: flyga eller bli osynlig?
Ohhh, vad svårt! Att flyga skulle vara fantastiskt... fatta vad man skulle spara in på tågbiljetter! Fast det är sant, om man skulle flyga långt skulle det säkert bli jättekallt och hur funkar det om man somnar? Då trillar man ju ner och dör. Det skulle vara sådär. Att vara osynlig skulle vara sjukt kul, man kunde smyga in på bio en massa... fast jag tror det skulle bli långtråkigt i längden. Nej, jag skulle nog vilja flyga!


Om du bara fick äta en frukt resten av livet, vilken skulle du välja då?
Jag tål ju typ ingen frukt! Och jag vågar knappt skriva någon, för då kommer Ellen komma och upplysa mig om att det är ett bär egentligen, eller något... men, ehhh, vindruvor?


Vilken del av internet skulle du aldrig kunna klara dig utan? (Twitter, blogg, Facebook, Tumblr, andra bloggar, Fefo, eller vad som helst)
Ärligt talat, min mail X) Ibland kollar jag den ohälsosamt många gånger om dagen...


Har du något favoritcitat och i så fall vad?
Jag har en massa; det går inte att välja bara ett! Men Gud, jag vill verkligen skriva det från Kaninhjärta, men det känns hemskt taskigt mot de som inte har läst boken... läs den så kan vi prata om det sedan! ;)


Sean Banan eller Carola?
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha! ... Sean Banan...


Vilken är din favoritdinosaurie?
Jag kan typ inga dinosaurier X) Men... Velociraptor är ganska cool?


Ja, jag utmanar... ehh, ingen, men de som vill kan ju få svara på de här frågorna:
Vad gör du helst när du åker tåg?
Om du bara fick äta en maträtt för resten av ditt liv, vilken skulle det vara?
Vad är din strategi för att överleva en zombieapokalyps?
Malmö, Göteborg eller Stockholm?
Favoritcitat från en Bruce Springsteen-låt? (alla borde ha ett...)
Vad tycker du om pannkakor?
Om du fick designa bokomslaget till vilken bok som helst, vilken skulle du välja och hur skulle det omslaget se ut?
Vilken film ser du mest fram emot på bio i sommar?
Om du fick åka på vilken musikfestival du ville, vilken skulle du åka till?
Har du något speciellt knep för att komma upp ur sängen på morgonen?
Har du testat Dr Pepper med körsbärssmak? 

3 kommentarer:

  1. "tätaste granarna i skogen"
    Hahaha, bästa uttrycket!

    Vindruva är ett bär.... ;) Men bär är frukt, så det är okej!

    Och Loki är faktiskt the bad guy, så han borde inte räknas som en Avenger... han är the Avengee snarare!

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt stolt över den, faktiskt X)

    I knew it! Vilken tur X)

    Men jag trodde du menade i hela filmen X) Å andra sidan; jag hade nog ändå dissat Avengers-teamet och legat med Loki... :P

    SvaraRadera
  3. Hahhaa, det hade iofs löst alla problem om du gjort det. Loki behöver nog bara lite kärlek liksom. Och då hade resten av Avengers haft massa fritid då jag kunde ha sex med dem...

    SvaraRadera