söndag, april 22, 2012

Göteborg

Jag har varit i Göteborg hela helgen, så jag missade att skriva mitt 30 dagar med böcker-inlägg igår. Det kommer förmodligen lite senare idag.


Ja, jag åkte alltså upp till Göteborg i fredags, för att hälsa på fantastiska Emmy och för att gå på Gilla Böckers releasefest för Kaninhjärta, som är skriven av Christin Ljungqvist.


Releasefesten var mycket trevlig, det var härligt att träffa Anna och Ada igen, och givetvis väldigt spännande att få träffa Christin, som i mitt tycke har skrivit en av de bästa böckerna i år! Har tyvärr inga bilder (Emmy har en på mig och henne...), men det var en jättebra kväll, med trevliga och bra människor! :)


Kaninhjärta har recensionsdag imorgon, så då skriver jag nog lite mer om den!


Nu måste jag ta mig i kragen och göra massa saker som inte blivit gjorda, eftersom jag varit iväg... som att gå och handla. Fantastiskt roligt.


Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar