onsdag, juli 08, 2015

Book haul

Jag har köpt på mig en hel del böcker den senaste månaden, helt enkelt för att jag hade råd och kunde. Så de här skönheterna bor numera hos mig:


Alla Percy Jackson-böckerna!!! Jag har velat ha utgåvan med de här omslagen sedan alltid, så när Bokus hade rea på dem slog jag till, även om det är den svenska översättningen. De går fortfarande att köpa till nedsatt pris, klicka här för att komma dit.

Arrggghhh, hade fel vitbalans inställd när jag tog de här fotona, suck...!!
Rurouni Kenshin manga! Whoop whoop, nu har jag äntligen hela serien!



Skuggan av Petrus Dahlin och Lars Johansson. jag har sett den här på jättemånga ställen och inte förrän nu insåg jag att den nog passar ganska bra till min sommarläsning av "obehagliga böcker".

Två böcker av Roald Dahl har också hittat sin väg hem till mig, nämligen The BFG samt Charlie and the Great Glass Elevator. Jag älskar Roald Dahls böcker, så det var inte ett svårt beslut att köpa hem dessa.

Tack och hej!

2 kommentarer:

  1. Härlig bookhaul! Jag brukade älska Rurouni Kenshin när den gick i Shounen Jump. Borde kanske börja köpa hem den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa, jag började läsa den lite innan, men det har ändå tagit mig typ tio år att samla hela serien X) Jaa, de säljer ju den i Omnibus edition nu, så då behöver man inte ha 28 böcker som man inte vet var man ska få plats med... :P

      Radera