fredag, september 04, 2015

Augusti i bilder

DET ÄR FORTFARANDE SOMMAR LALALALALA CAN'T HEAR YOU ... (Jag har svårt för höst, okej?)

Så här var mitt augusti:

Selfie.

Bwahahahahahaha, åh, Morris.

Jag vill att någon bygger en replica av Rivendell till mig med, okej?
Från Ready Player One.

Jag åt glass.

Läste The Raven Boys och blev kär.

Pratade med Teefury på Twitter.

Köpte de andra delarna i The Raven Cycle. They're so pretty.

Och sen läste jag dem. Hahaha, älskar Blue.

Råkade göra ett litet hjärta när jag skulle skriva å, tyckte det var himla fint.

Läste mer Raven Cycle.

Det här är en lampa!!! Vill ha.

Mina olika outfitsval till pressfotograferingen.
Blev ju nummer 3, för den tyckte alla (till och med min 2-åriga brorson).

Jahapp, och nu är det alltså september och snart är det oktober och jag ska gå i ide till maj nästa år. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar