måndag, maj 04, 2015

April i bilder

Suck, suck, suck, har dragit på mig en opassande förkylning, när jag har jättemycket jobb att göra den här veckan. Sagda jobb har också stulit all min energi förra veckan (nej okej, det är lite Kingdom Hearts fel också), men nu är det en ny vecka, så nu kör vi!

I april tog jag uppenbarligen över 150 bilder, vilket jag inte riiiiktigt hade räknat med. Här får ni några av dem.



Det var vååååår, så jag hade färgglada skor.


Träffade fina Christin Ljungqvist och hann ta en liten mikrofika!


Det blev en kort träff med Christin, för hon skulle på Litteralund, och jag och Marie skulle till Malmö stadsbibliotek för att lyssna på Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren. Och det var så himla bra!!! Alltså, jag har ju inte riktigt drabbats av Cirkeln-febern förrän jag såg filmen (och om du inte redan gjort det - SE DEN!), så jag hade typ knappt läst en intervju med dem. Men de var jätteroliga att lyssna på, och sa massa bra och intressanta saker om skrivande (och om Engelsfors-böckerna, såklart).


Jag och min kompis Marie stannade såklart kvar för att få våra böcker signerade, iiiihhhh! 


"Christine fotar rosa himmel", skulle jag kunna döpa ett bildspel till. Men det var en så fin solnedgång!


Var ute på en promenad med min kompis Gunilla och hennes hund Hilla. Haha, älskar att Hilla står i ena hörnet och liksom undrar "Hallå, kommer ni?".



Hilla kan minsann också posera vackert! 


Det var dop för min brorson, så då passade min bror och hans tjej på att gifta sig!!! Åhhh, det var så fint, och bra, och är så himla, himla glad för dem!


Sen åkte jag till Stockholm, där jag och Ell hade på oss våra Loki-tröjor, för vi var #lokijusticewarriors.


Vi skulle ju nämligen se AVENGERS 2!!! Jag tyckte den var bra, inte lika klockren som första, men ändå klart godkänd!


Dagen efter gick vi till Kungsträdgården och tittade på körsbärsträden, för det är uppenbarligen sånt man ska göra. (Nej, okej, det var vi som sa "Vi måste gå och titta på när körsbärsträden blommar, det är så himla fint!!")


Ells gerbiler! Så sjukt gulliga.


Och så var vi på scifi-mässa, och jag passade på att ta en selfie med min Tor-tröja.


Typ bästa cosplayen ever! Female assassins!


Ehhhhhh, jag håller på att spela igenom Kingdom hearts 1.5 och 2.5 HD remix, och i Re:Chain of Memories kan man spela som en av de andra karaktärerna, Riku! Jag var sjukt exalterad och tyckte uppenbarligen att det var värt att fota. Såattehhh.


Och så avslutar vi med en bild på Azinia, som alltid är bra på att posa när man ska fota.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar