söndag, februari 08, 2015

”I Mustache You Some Questions”

Jag hittade den här utmaningen över hos Oarya, och vem gillar inte frågor? Så jag tänkte helt enkelt ta och anta utmaningen!


Four names that people call me ( other than my real name ):

De flesta kallar mig faktiskt för Chriss, eller Christine. Tråkigt, men sant. (Variationer som har funnits är Chrissan, Chrissly, Kringlan ...)

Four jobs I have had:

Servitris
Kundtjänstmedarbetare
Korrekturläsare

Four movies I would/have watched more than once:

AVENGERS
Dirty Dancing
Skönheten och Odjuret
Sagan om Ringen

Four books I would recommend:

Harry Potter och De vises sten - J.K. Rowling
Aristotle and Dante discover the secrets of the universe - Benjamin Alire Sáenz
Himlen börjar här - Jandy Nelson
Här ligger jag och blöder - Jenny Jägerfeld

Four places I have lived:

Kristianstad, London, Malmö, Stockholm.

Four places I have been:

Split, Berlin, London, Mallorca.

Four places I´d rather be right now:

BAHAMAS, Hawaii, Mallorca, Kuba.

Four of my favourite foods:

Pannkakor, pannkakor, ge mig mera pannkakor ...
Potatis och köttbullar med brun sås.
Pizza.
Räknas Ben & Jerry's som en maträtt?

Four TV-shows that I watch:

Sasuke/Ninja Warrior
Once Upon A Time
Elementary
Arrow

Four things I am looking forward this year:

Sommar, sommar, sommaaaaaaar ...
När Aristotle and Dante discover the secrets of the universe kommer ut på svenska.
Avengers: Age of Ultron
Min födelsedag. (För ärligt, när ser man inte fram emot den?)

Four things I am always saying:

"Aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggghhhhhhhhh!!!" och variationer på detta.

"Faaaaaaaaaaaaan."

"Hahaha, lol." (Jag började säga "lol" ironiskt, och nu kan jag inte sluta säga det.)

"Trololololololololololololololol."

Jag utmanar Ell! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar