tisdag, maj 01, 2012

Skansen

I lördags (innan vi såg Avengers igen...) åkte jag, Ellen och Trams till Skansen! Jag har faktiskt aldrig varit där innan (vilket min mamma alltid påpekar för mig, och sedan får jag höra en lång utläggning om att jag inte har sett någonting i Stockholm och att hon och pappa har varit överallt... X), men det var fint väder och vi tänkte att det kunde ju inte vara fel att gå runt och kolla på djur innan vi gick och såg Avengers igen.


Det var väldigt mysigt, faktiskt! Vi såg massa djur och dog lite varenda gång vi såg någon bebis (ett bebis-djur, alltså, inte människo-bebisar...). Ellen kom fram till att om hon gifte sig med Tony Stark skulle han kunna bygga en djurpark till henne, och det tycker jag låter som en väldigt bra idé. Här får ni lite bilder på de fina djuren vi såg! :D


Lodjur! Ett av mina favoritdjur.

Björnar som chillar.

Extremt söta killingar som vi funderade på att sno...

Sedan tog vi båten tillbaka :D
Björnen såg så chill ut, så jag kunde inte
låta bli att göra den här XP
Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar