tisdag, maj 15, 2012

Nämen...

... kolla vad jag hittade i min brevlåda när jag kom hem!


Är det inte det finaste paket ni någonsin har sett?
Ja, jag hör ju att ni alla undrar vad som kan ha funnits i detta fantastiska paket, så jag ska inte hålla er på halster (själv slet jag upp paketet som om jag var en femåring, fast ärligt, vilka älskar inte att få paket?):




Det är ju James Freys senaste bok, Sista testamentet, som vi finner där i! Recensionsdag är den 22 maj, så då kommer det förhoppningsvis en liten text om den :)


Och tack till fina Anna och Ada på Gilla Böcker för att de skickade ett recex till mig!


P.S.1. James Frey är med i Babel imorgon, den 16/5, 22.15 på SVT2! D.S.1.


P.S2. Var inne på Malmö centralstation igår och halva Pocket Shop upptogs av ett av Gilla Böcker senaste pocketsläpp, Jonathan Troppers Sju jävligt långa dagar! Stod och bläddrade och log, minst lika brett som the Cheshire Cat, i säkert fem minuter... idag hade de tyvärr bytt ut det mot några nya böcker :( Skulle smygfotat en bild, det var så himla fint! D.S.2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar