tisdag, mars 06, 2012

Mer böcker...

Ja, nu är jag alltså hemma i Skåneland igen och har återgått till mitt liv som student. Det känns väldigt konstigt att sitta och läsa abstrakta och teoretiska texter om ämnet förlags- och bokmarknadskunskap när man precis varit ute och fått hålla på med det praktiskt. Men ja, kommer väl falla tillbaka i gamla rutiner rätt så snabbt igen.


I alla fall, idag var jag inne på Hamrelius bokhandel och upptäckte att de hade halva reapriset på sina nedsatta titlar. Var ju tvungen att ta mig en titt, då de har det bästa utbudet vad gäller engelska titlar, här i Malmö (tycker åtminstone jag). Och ehhh, ja, jag hade väl med mig en 10 böcker hem från Stockholm (plus en massa jag köpt på bokrean som mina föräldrar kom med), så egentligen borde jag inte köpa böcker... Men jag kunde inte låta bli, och jag fick faktiskt båda för 39...


Never After av Dan Elconin (vet inget om den, men den var fin och billig...)
och The Cardinal's Blades av Pierre Pevel som jag kollat på förut,
och som har en fin drake på framsidan... Ehrm.

Men, ja, böcker är alltid bra! Eller något.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar