lördag, oktober 05, 2013

Bokmässan del 2

Under fredagen och lördagen stod jag mycket i montern och sålde, sålde, sålde. (Blev kanske en del köpt också...)

Jag var på två seminarium, både på fredagen. "Crossover – när vandrar ungdomsboken 
över till vuxenhyllan?" var det första, där Lisa Bjärbo, Jenny Jägerfeld, Magnus Nordin och David Wiberg medverkade, med Yukiko Duke som moderator. Det var bra, och här fotade jag dessutom!

Seminarium

Det andra seminariet jag gick på var med Stefan Casta och Per Nilsson, "På liv och död" och herrejisses vad bra det var! De hade ett samtal med varandra (och Anna Clara Törnqvist som moderator) om sina böcker, om skrivandet och ja, det var väldigt roligt att få vara med om. Inspirerande, dessutom!

På liv och död
Jag försöker komma på om det var något annat roligt som hände (det var det säkert), men här får ni istället några bilder på hur det kan se ut när man står i montern:

Från ena sidan....

... och från den andra!
Nu ska jag återgå till att ha ångest över att jag inte vet vad jag ska skriva till vår SF/Fantasy-uppgift som ska vara inlämnad på tisdag (och som jag, givetvis, inte har börjat på).

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar