fredag, april 27, 2012

Dag 22 - Favoritbok som du har hemma i bokhyllan & Dag 23 - En bok du inte läst men länge velat läsa

Ja, jag befann mig på ett tåg i stort sett hela dagen igår (allvarligt, 6 timmar för att ta sig mellan Malmö och Stockholm?), så det blev inget uppdaterat. Ni får det nu istället!


Dag 22
Jag har nästan alla mina favoritböcker i min bokhylla X) Sedan är det ju klart att jag har en del som är lite favoriter för att det är så snygga utgåvor (Du vet var jag finns av Rachel Cohn är en sådan, till exempel). Nej, här kommer istället en bild på alla mina böcker från Gilla Böcker, som jag har ståendes så fint i min bokhylla :D






Dag 23
ALLA. Nej, okej, men jag skulle gärna vilja! Fast The Once and Future King har jag velat läsa jättelänge, men den står i min bokhylla, så till sommaren, kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar