fredag, november 12, 2010

Harry Potter!

Alla som känner mig vet att Harry Potter är en stor, och mycket viktig del, av mitt liv. Jag brukar säga att Harry Potter-böckerna var det som ändrade mitt liv och gjorde mig till den jag är idag, så därför kan ni förstå hur lycklig jag var igår när vi var på galapremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows part one :D

Vi stod såklart inte jättebra till, men vi lyckades ändå se alla när de skulle gå in på biografen, och vi fick till och med se Rowling (visserligen mest på storbildsskärm, men ändå)! :)

Mina bilder blev inte jättebra, för min kamera vägrade att fokusera (jag skulle till exempel ha fått skitbra bilder på Tom Felton), men ni får hålla till godo med Emmys bilder istället!

Tom Felton!



Rupert Grint & Emma Watson


Rowling på bildskärmen


Annars har jag fått jättemånga jobbokningar i december, vilket är nice!

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar