lördag, november 06, 2010

"From zero to hero..."

Idag har varit en bra dag! jag och Emmy åkte till Covent Garden, för vi tänkte utforska deras Disney-Store, men den visade sig vara mindre än den på Oxford Street (men de hade en massa Skönheten & Odjuret-prylar, där!). Istället gick vi till en marknad de hade och jag hittade världens finaste skrivböcker som jag ville köpa, men de var svindyra, så det är sådant som jag får unna mig innan vi åker hem...

Här har ni en bild från Starbucks, jag kallar det chokladmjölkskonst:


Efter det hittade Emmy vattnet och vi var tvungna att gå dit; vilket var lite bra, för då hittade vi plötsligt London Eye och Big Ben, så nu har jag sett de också!

Så här ser de ut, ifall ni undrar:

Nu borde jag sätta mig och packa (och duscha!) för imorgon ska vi ju flytta till Reece!

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar