söndag, december 06, 2015

November i bilder

November sprang förbi, och så här såg månaden ut genom min kamera.

Jag och Ell tyckte det var en skitbra idé att klistra upp Tom Hiddlestons ansikte på tv:n
och skratta högt varje gång hans ansikte lined up med någon av karaktärernas.

Sen spårade vi lite och lät honom sitta kvar medan vi tittade på Outlander.

... och sedan spårade vi lite till och satte honom överallt.

Det var snö. Den smälte bort typ en dag efteråt.

Den här boken kom äntligen hem till mig och SPOILER jag ÄLSKADE DEN!!!

Fick en försenad födelsedagspresent av min bror, som varit på SF-bokhandeln och fixat ett signerat ex :D

Jag budade in den här till mig själv på auktion, visst är den snygg??

Hängde lite med Azinia, som för en gångs skull var på myshumör.

Läste korr på min bok!!!!
Och det var den månaden. Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar