tisdag, december 29, 2015

2015

Ja, nu är det ju faktiskt snart nyår, så då kan man väl kosta sig på att göra en lista över hur det här året var. Har hittat frågorna på Flora Wiströms blogg.

Och ni får förlåta alla dessa urtrista listor, men det är faktiskt det enda jag orkar med just nu.

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
BLEV FÖRFATTARE!!!!

Vilka länder besökte du?
Spanien, när jag och Emmy var i Barcelona.

Är det något du saknade år 2015 som du vill ha år 2016?
En egen lägenhet.

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Alltså, jag har världens sämsta sifferminne, så datum är en sån där grej jag bara inte minns. Men jag vill ju säga datumet då min bok blev antagen (slutet av februari var det, iaf).

Vad var din största karriärsmässiga framgång?
MIN BOK!

Och din största framgång privat?
... min bok? 

Vad spenderade du mest pengar på?
Dear god, det vill jag inte ens tänka på. Men troligtvis böcker.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2015?
Ehhh, inga? Vet inte om det är nån låt som jag direkt kommer förknippa med 2015 ... ELLER JO MÅNS såklart!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vill säga gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit det lugnt.

Den maträtt du åt oftast 2015?
Troligtvis nåt med potatis?

Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Var med i tidningen!!!

Högsta önskan just nu?
Att folk kommer gilla min bok.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ehhh, nej??

Vad fick dig att må bra?
Att min bok blev antagen (jag veeeet, det var då ett himla tjafs om den där boken ...)

Vem saknade du?
Farmor.

Vad är du mest stolt över?
GISSA TRE GÅNGER. Nej, men okej, min bok. 

2 kommentarer:

  1. Haha, älskar att din bok gjort ditt år - jag känner nämligen exakt likadant för min! (Och bebisen såklart! :P)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, men det är ju så det är! :) (Jaa, det är klart! ^^)

      Radera