torsdag, november 27, 2014

27. Ibland skulle jag vilja…

... jag skulle vilja jättemycket grejer. Få ett jobb, att min bok blev antagen av ett förlag (hahaha, yeah, you wish), att jag kunde prata massa olika språk, att det var sommar, att jag kunde åka till London.

Faktum är, att ibland skulle jag vilja att jag fortfarande bodde i London. Kanske inte på heltid, men det kunde vara trevligt att bo där några månader om året. Åhhhh, London. Det var en fin tid när jag bodde där.

Vi bodde i Elephant & Castle. Get it? Det är en elefant ... med ett slott på.

Så här såg jag ut när vi bodde där. Åh, kort hår ... jag borde kanske klippa mig?
(Jag är ganska säker på att jag snott bilden från Emmy. Hon förlåter mig nog.)

London Eye! Typ det enda turistiga vi gjorde.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar