onsdag, februari 06, 2013

Nyförvärv

Jag har egentligen sagt till mig själv "Christine, du får inte lov att köpa några böcker förrän bokrean", men jag har så klart lyckas köpa lite nya böcker ändå.

Gilla hata horan - Johanna Nilsson
Den här boken har dykt upp på en del bloggar,
och jag är mycket sugen på att läsa den!

"Dina brev lägger jag under madrassen": en brevväcling 1971 - 2002
Astrid Lindgren & Sara Schwardt
Hörde talas en del om den när den kom och tänkte att jag skulle läsa den.

Harry Potter and the Philpsppher's Stone - J.K. Rowling
Jag är ju en HP-nörd, och således behöver jag ha den här boken i så
många utgåvor som möjligt.

Confessions of a Murder Suspect - James Patterson
samt Slide - Jill Hathaway
Jag vet egentligen ingenting om de här,
men de hade rea på Hamrelius
(min favoritbokhandel i Malmö,  om någon var intresserad),
så jag slog till. Lite ungdomsthrillers tror jag kan vara bra!
Men, ja, nu ska jag hålla i plånboken tills bokrean. Vi får se hur det går.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar