tisdag, februari 26, 2013

Böckerböckerböcker

Första dagen på bokrean är avklarad! Efter att ha fått hem mina paket från Adlibris (saknar fortfarande ett från Bokus), samt att jag tog en tidig tripp till bokhandlarna i Malmö, så har jag inhandlat dessa godbitar:



  1. De ickesynliga - Fredrik Härén 
  2. Nedkopplad - En familj. Ett experiment. Ett liv utan teknik - Susan Maushart 
  3. Eld - Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren 
  4. White is for Witching - Helen Oyeyemi 
  5. En bit av mig fattas - David Levithan 
  6. Hitta Violet Park - Jenny Valentine 
  7. Only väg is upp - Emmy Abrahamsson 
  8. Sjutton år och skitsnygg - Emma Granholm
  9. Dash och Lilys utmaningsbok - Rachel Cohn & David Levithan 
  10. True Grit - Charles Portis 
  11. Rubinröd - Linzi Glass
  12. Om du var jag - Jessica Schiefauer
  13. Askungeleken och andra berättelser - Kelly Link 
  14. Liten parlör för älskande - David Levithan 
  15. The anatomy of Ghosts - Andrew Taylor
Mmm, böcker...

Tack och hej.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:59 em

    De icke synliga har jag, och har läst den till och med!

    Såg nog ingen av de här på rean! Var sjutton hittade du dom?

    SvaraRadera
  2. Ohh, är den bra? Jag tycker den är så himla snygg, så jag har velat ha den hur länge som helst...

    Tjaa, en del på Adlibris, några på Hamrelius, nån på Bokia och Akademibokhandeln... XP

    SvaraRadera