måndag, december 27, 2010

God fortsättning!

Ja, nu har ju julhelgen kommit och gott, så jag får väl önska god fortsättning till alla.

Som vanligt fick jag awesome julklappar, men jag orkar inte lista allt XP

Sedan julafton har jag mest ätit, kollat på film, spelat tv-spel och shoppat lite på mellandagsrean. Jag skulle egentligen inte shoppa något (eftersom jag shoppade tillräckligt när jag var i London...), men jag kunde inte låta bli. Helst vill jag ju köpa ett PSP så att jag kan spela Kingdom Hearts: Birth by sleep innan Re:coded kommer ut i januari. Och just det, sedan måste jag ju köpa ett Nintendo 3D, för att kunna spela Kingdom Hearts 3D, som uppenbarligen ska leda rakt in i KH3 -.- Det är inte lätt att vara en nörd.

Men ja, andra antagninsbeskedet kom ju idag och jag kom in på Förlags- och bokmarknadskunskap! :D Eller ja, jag tror det. Det står att jag är villkorligt behörig till utbildningen, trots att jag mailat och haft mig med både antagningen och studievägledare i Lund, som sade att det skulle stå så tills min behörighet hade prövats, men det tycker jag att den borde ha gjorts nu. Får ringa dem imorgon.
Ska bli skönt att börja plugga seriöst, fast lite läskigt också. Ibland känns det som att jag har glömt bort hur man pluggar :S Men det ska nog bli bra. Får se om jag hittar en lägenhet i Malmö också, det vore nice; att äntligen få flytta hemifrån "på riktigt".

Aja, tack och hej för den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar