tisdag, december 07, 2010

"For the first time..."

Igår var jag och Emmy i Hyde Park på deras Winter Wonderland, som är typ en julmarknad med massa små stånd med butiker, mat och sådana där där man kan vinna priser. Det var väldigt roligt och julkänslan infann sig till och med!


Både jag och Emmy försökte oss på att vinna gosedjur; jag i bågskytte och Emmy försökte välta burkar.


Vi lyckades inte förrän vi kom till en sådan där där man ska fiska och som man alltid vinner på XP Men efter det lyckades Emmy vinna en stor nalle, då hon kastade en ring runt en flaska! Det var väldigt manligt av henne!

Idag har jag shoppat julklappar och jag har köpt alla förutom en, vilket jag är mycket nöjd med :D

Ska jobba imorgon, och först skulle jag egentligen jobbat 14.00 - 01.30, men imorse fick jag ett sms om att de ändrat tiden till 17.15 - 23.00, vilket känns lite smådrygt. Dels för att jag hade behövt pengarna och dels för att det är roligare att vara kvar sent och umgås med folk. Speciellt som jag ska vara där resten av dagarna, då hade det varit bra att bonda med lite fler människor! Men å andra sidan, i fredags skapade jag, Mike och Lana ett superteam, så jag kommer i alla fall ha några att hänga med resten av mina skift!

Tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar