lördag, juni 12, 2010

Än klappar hjärtat med friska slag...

Idag är det exakt ett år sedan jag tog studenten från (enligt mig) världens bästa gymnasieskola, C4-gymnasiet. Och nu när det har varit studenttider och allt, så kan jag inte låta bli att bli lite nostalgisk.

Min fina klass, Sp3A, var fan bäst. Jag minns att jag tyckte att min klass i högstadiet ändå var helt okej, men det var innan jag fattade hur en BRA klass var. Här får ni lite bilder på dem från champagnefrukosten, för nu är jag supernostalgisk och kommer lägga upp massa med bilder!

Studenten var fan helt sjukt nice, önskar nästan att jag kunde göra om det. Fick lite ångest igår när jag satt och försökte komma på vad jag har gjort det här året som gått och kom fram till att jag inte gjort någonting alls. Då ville jag lägga mig ner och gråta lite, men sen insåg jag att alla förmodligen känner så och att det kommer. Livet tuffar ju på.


Har ju sökt lite jobb, får se om jag får något, och förhoppningsvis får jag jobb i höst så jag tjänar lite pengar och kan spara så jag kan flytta hemifrån och börja plugga "på riktigt". Men idag tänker jag bara spela Pokémon och kanske läsa en bok (om vädret vill bli bättre). Ciaooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar