tisdag, oktober 13, 2015

Top Ten Tuesday

Idag är det tisdag och den här veckan tänkte jag faktiskt köra på Top Ten Tuesday igen!


Temat är: Top Ten Author Duos You'd LOVE To See Write A Book Together 

Ohhhh, spännande ...

De jag direkt tänker på är faktiskt Jandy Nelson och Patrick Ness, för att det skulle vara så otippat? De skulle skriva en YA med mycket känslor och när man minst anade det så BAM! skulle det dyka upp något övernaturligt.

Leigh Bardugo och Melina Marchetta tror jag skulle kunna skriva en riktigt bra fantasy-serie tillsammans.

Christin Ljungqvist och Marta Söderberg!! De skulle skriva något helt amazing om de slog sina kloka huvuden ihop, tror jag!

Jenny Jägerfeld och Johanna Thydell, de har ju en podd ihop, tror också de skulle lyckas knåpa ihop en riktigt känslofylld ungdomsbok.

Ehhhh, det är typ de här jag kommer på? Vilka skulle ni vilja skrev en bok ihop?

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar