måndag, oktober 05, 2015

September i bilder

Nu är det oktober, hurra, eller nåt. Så här såg i alla fall mitt september ut!

Var och lyssnade på Elizabeth Wein och fick ett signerat kort till min bok!

Nelly i låda.

Var på barnkalas!

Hahaha, en kväll på hotellet i Göteborg. Skickade den här till min kompis med texten "En perfekt kväll".

Sammanfattande bilder av Bokmässan dag 1. (Min fina kompis Emmy fyllde år, så hon fick vara med här ♥)
Dag 2 av Bokmässan.
Och dag 3! Tog typ inte en enda bild sista dagen, haha, så det blir ingen sammanfattning därifrån ...

Tog nästan uteslutande bara bilder från Bokmässan, och de flesta har jag ju redan visat, så det var kanske inte jättemycket kul att visa från september. Men äsch, lägger upp ändå, för foton är så roligt!

Tack och hej,

2 kommentarer: