onsdag, augusti 19, 2015

Tema: T-shirts

Det senaste halvåret har jag köpt en hel del nya, nördiga, t-shirts, och jag tänkte att jag skulle ha ett litet tema här på bloggen där jag visar upp mina snygga nerd t-shirts. 

Nästan alla mina tröjor är inköpta från Qwertee eller Teefury (klicka på namnen för att komma till respektive sida), som båda går efter konceptet att nya designs läggs upp varje dag, och efter 24 timmar går de inte att köpa längre.

Månadens tema är: Blandat del 1!

Ohhhhhh, här kommer en massa olika fandoms, helt enkelt.


Från vänster, övre raden:

1. Thor!!! Älskar den här tröjan, älskar färgkombinationen rött, vitt och svart.
2. Syns kanske inte jättebra, men det är en Harry Potter-tröja, med Dementorerna. Köpte den när vi var i London på The Studio Tour av Harry Potter. Mmmmmm.
2. FINAL FANTASY 9, också känt som ett av mina favoritspel. Det är typ det spelet som fick mig att börja spela tv-spel på allvar.

Nedre raden, från vänster:
1. LOKI! Om man har en Thor-tröja måste man ha en Loki-tröja också.
2. Mer Final Fantasy! Silhuett av en mog, med massa små välkända symboler från spelen. Jag älskar Final Fantasy (fast jag har kluvna känslor inför de senaste spelen, så jag hoppas att FF15 steps up).

Det var allt för den här gången, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar