måndag, augusti 03, 2015

Juli i bilder

Juli har varit en dålig fotomånad, jag har inte tagit speciellt mycket bilder. Ni får roa er med de jag har tagit!


Det var, i typ två dagar, helt fantastiskt väder och inte ett enda moln på himlen.


Vi var och lyssnade på Timo Räisänen, som sjöng Ted Gärdestad. Mkt fint.


Jag hittade världens gulligaste filt. (Den fanns med en ko också!!) Fast det var bara en bebisfilt, så jag köpte ingen ...


Var på Kiviks marknad, pappas faster och sedan musteriet. Så då fick man lov att dricka cider från Kiviks musteri när man kom hem.


Bild på min mamma när hon gick i typ fjärde klass. Hur söt är hon inte här?


Jag var ensam i huset en hel dag, så jag bestämde mig för att jag skulle treat myself. Hela dagen. Mmmm.


Haha, min mamma hittade coolaste våffeljärnet, som jag var tvungen att fota och skicka till Ell.



Himlen såg så sjukt cool ut, så jag var tvungen att fota den när jag var ute och gick.


"Mamma, blå eller den svart och vita??" - "Den blåa är ju bra till sommaren, men den andra kan man ju ha när det blir vinter också ..." - "De har 3 för 2, så rent teoretiskt kan jag köpa båda." Jag köpte båda. I regret nothing.


Den 31:a juli fyllde båda Harry Potter och J.K. Rowling år, och då får man lov att fira! Så då köpte jag blåbärsmuffins. Mmmm.

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar