tisdag, juni 16, 2015

Klippning

Och nu tänker jag vara lite dryg och prata om mig själv, för jag var och klippte mig igår och är så nöjd att jag håller på att sprängas av självgodhet varje gång jag går förbi en spegel.


Före och efter! Är alltså svinnöjd, hade först varit inne på att jag skulle raka hela ena sidan, men kände att jag inte riktigt vågade ... Så då blev det här ett bra mellanting, kan fortfarande kamma över håret så att det inte blir lika tydligt att jag har det rakat.

Jag klipper mig hos Nikita Hair på Triangeln i Malmö och det är superduktiga Karolina som klippt mig, och om man bor i Malmötrakten och undrar var man ska klippa sig rekommenderar jag verkligen Nikita Hair, och Karolina!

Nu lovar jag ett egotrippen är över. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar