onsdag, juni 17, 2015

Barcelona

Ja, jag var ju i Barcelona i slutet av maj/början av juni och jag ÄLSKADE Barcelona! Blev mycket positivt överraskad av hela resan, hur bra vårt hostel var, hur trevliga människor i Barcelona var, hur smidigt det var att ta sig runt i staden. Alltså, om ni inte varit där kan jag varmt rekommendera att åka dit.

Och eftersom jag gillar att fota tog jag typ en miljon bilder, så här kommer några av dem!


La Ramblas. Jättefint med träden, massa människor, men ändå lätt att röra sig!


Takspegelselfie? Om det inte redan är ett ord så har jag nu uppfunnit det.


Haaaaaaveeeeeet!


Sangria.


Barcelona by night.


Vi var i Park Güell (en park som är ritad av Gaudí) och där kunde man ställa sig och se ur över hela Barcelona. Så då gjorde vi det.


Jag menar: TITTA!!! Man ser allt! 


Gaudís hus!


La Sagrada Familia. Var faktiskt inte jätteimpad av den här, kändes mest som ett byggprojekt (vilket det ju är), men ändå ...


Jag skapade mitt egna foto-filter.


Trapphuset där vi bodde.


En kyrka.


Så här fint speglade det sig på golvet.


Jag kommer definitivt åka tillbaka till Barcelona! Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar