söndag, april 19, 2015

Bokbloggsjerka

Jag är lite sen på jerkan den här veckan, men jag tänkte ändå ta mig an veckans fråga, som kommer från Sanna: Har du någon riktigt nördig, udda eller till och med pinsam bok i hyllan (enligt dina egna kriterier, min anm.)?

Haha, ja, jag har troligtvis jättemånga. Här är tre, som jag grävde fram:


En bok (fotobok, tror jag?) om människor från Asbury Park, som på något sätt träffat eller känt Bruce Springsteen. Lite udda, men ger en himla fin bild av Springsteen. (Spana in det snygga täcket med Mulan i bakgrunden!)


En bok som jag troligtvis fått någon gång efter att Harry Potter blev en stor grej och min högsta önskan var att gå på Hogwarts. (Kan vara så att jag provat på vissa grejer i boken. Kanske.)


En bok om manga och anime, SUPERFIN, som jag fick i present av mina kompisar. Troligtvis ganska nördig (jag har faktiskt inte läst den, bara bläddrat igenom den ...)!

Ja, det var några av dem. Kort och koncist svar (om jag får säga det själv) den här gången! 

Tack och hej.

6 kommentarer:

  1. Magiska handboken är ju lite kul!

    SvaraRadera
  2. En magisk handbok hade ju varit kul att ha. Vet en del jag skulle behöva trolla fram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hade varit extra skönt om det funkat, också :)

      Radera
  3. Haha, jag skulle älskat den magiska handboken när jag var lite yngre. Du borde testa lite grejer från den och blogga om resultatet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, det är faktiskt en bra idé, kanske gör det! :)

      Radera