fredag, juli 31, 2015

#sommarlovmedKulturkollo #augusti

Augusti har alltid varit lite lätt ångest för mig. Det brukar betyda att sommaren snart är slut, att skolan börjar igen osv, osv. Men det händer såklart en massa andra roliga grejer i augusti, jättemånga som jag känner fyller år, det är Malmöfestival, jag ska skicka in omarbetad version av boken till min förläggare (hahahahaha, jag har en förläggare herregud det känns helt sjukt att skriva, förlåt, blir alltid väldigt fnittrig och "mwihihihihih"-ig när jag tänker på boken, att den ska komma ut).

Ska också försöka skriva klart några noveller till lite olika novelltävlingar, Ell har skrivit om många bra här och här, så förhoppningsvis blir det massa skrivet i augusti. (Ahahahahahahahahahaha, *stressat skratt*, om jag känner mig själv rätt kommer det bli väldigt mycket prokrastinerande också ................)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar