fredag, januari 30, 2015

Book haul januari

Den här månaden har jag varit duktig och bara köpt tre böcker, allihop till superpriser!


Dödas kärlek av Björn Runeborg - Handlar om en ung kille som heter Ronnie Peterson, och därmed delar namn med formel 1-föraren Ronnie Peterson. När hans namne kraschar i Italien får Ronnie oväntad uppmärksamhet i skolan, och det är tack vare det som han träffar Hedvig. Verkar handla om unga människor och kärlek, och med en så snygg framsida kände jag att jag kunde slå till!


Frost av Maggie Stiefvater - Jag är väldigt sen till det här partyt också, men jag har äntligen bestämt mig för att ta tag i den här serien. Den handlar om varulvar/vargar/kärlek? Tänker att den nog är bra!

Inte på riktigt inte på låtsas av Maja-Maria Henriksson - Ungdomsbok! Need I say more? Okej, den handlar om Johanna och Jens, kanske kärlekshistoria, kanske vänskapshistoria, vi får se när jag läst den ... 

I love ungdomsböcker.

Tack och hej!


1 kommentar:

  1. Christine, jag hittar inte din mailadress, har jag den? Undrar så hur det går med ditt eget skriv och förlagen! :) berätta!! info@christinljungqvist.se

    SvaraRadera