onsdag, december 03, 2014

Bookhaul november

Jag har faktiskt inte köpt så mycket böcker i november (nämen, vad är det du säger, Christine???), utan den enda bok jag klickat hem är Ink av Amanda Sun. Jag har sett den på lite olika bloggar, så när Bokus hade rabatt på den tyckte jag det kunde vara värt att ge den en chans. Boken handlar om Katie, som blir tvungen att flytta till sina släktingar i Japan, och något om att bläcket hon ritar/skriver med (är högst osäker) kommer till liv?? Det är vad jag har fått för mig, i alla fall ...

Sedan var vi dock på Sci-Fi mässan i söndags, och då fick jag med mig följande saker hem:

Låtsas att jag sitter i Avengers Tower varje morgon numera ...

HUNGER GAMES!

Samurai Deeper Kyo volume 34, den enda jag
fattades för att ha en komplett samling, så, yay!
Jag anar att det kommer bli liiiite mer böcker köpta i december ...

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar