söndag, augusti 17, 2014

Världens längsta bokbord

Nu när jag bor i Stockholm (ja, jag bor i Stockholm nu!) kan jag äntligen ta del av allt roligt som händer här. Så, sagt och gjort, när det idag var världens längsta bokbord på Drottninggatan bestämde jag och Ell oss för att gå dit och det blev en hel del inköpt ...


  • Fever Pitch - Nick Hornby (fast den här fick jag när jag köpte två andra böcker)
  • How to be good - Nick Hornby
  • Fördelarna med en kollaps - Jonathan Tropper 
  • Danny the Champion of the World - Roald Dahl 
  • Karma Boulevard - Anna Kerubi 
  • Smaragdgrön - Kerstin Gier (jag har redan läst hela trilogin, men boken är slut hos förlaget, så jag fick slå till ...)
  • Öppen stad - Teju Cole (den här har jag velat köpa sedan den släpptes på svenska, men nu är den slut hos förlaget, så det var tur att jag hittade den idag!)
  • Trollkarlen från Oz - Frank Baum (en superfin utgåva, så jag var tvungen)
Jag glömde dock bort att ta med min kamera, så det blev ingen bild på själva bokborden ... kanske nästa år?

Nu ska jag och Ell åka ut till landet och ha några dagars välbehövlig semester. (Vi tar med oss ungefär fem böcker var; så vi kommer nog ha att göra!)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar