onsdag, september 26, 2012

Bokmässan!

Imorgon bär det av till Bokmässan för min del! Ska vara där hela helgen, vilket är a first för mig. Men jag ser verkligen fram emot det!

Jag har sett ut två seminarier som jag inte tänker missa:

Torsdag 16 - 16.20
Lina Arvidsson & Jenny Jägerfeld, "Humor i ungdomslitteraturen."
- Det låter som ett oerhört roligt seminarie, från två författare som verkligen skriver sådan humor jag skrattar åt!

Fredag 16 - 16.45
Sten Rylander, Marika Griehsel & Per Wästberg, "Nelson Mandela, ANC och Sydafrika."
- Nelson Mandela är min största hjälte här i livet och ibland fasar jag verkligen för vad som kommer hända den dag han går bort. Därför ser jag mycket fram emot just det här seminariet!

Givetvis finns det en miljon saker som händer, men jag har inte jättemycket mer planerat, utan tänkte se lite vad som finns och vad jag hinner med. Kommer dock förmodligen hänga en del vid Gilla Böckers monter, så sväng förbi där, vettja! :)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar