söndag, augusti 26, 2012

Releasefest

För ett tag sedan började jag följa Collings Förlag på Twitter, och läste då om Doktor Kessners Hemlighet, som jag tyckte lät oerhört spännande! När förlaget sedan annonserade att det skulle bli releasefest i Malmö var jag inte sen med att fråga ifall man kanske kunde få komma, vilket jag fick! :)




Så, igår dök jag upp (först, för jag har en stor skräck att att komma för sent...) och fick träffa människorna bakom förlaget och boken! Dessutom blev det lite allmänt mingel där jag fick prata med några som gått på Författarskolan i Lund (där jag börjar om en vecka; den blandning av skräck/förtjusning jag känner inför det kan komma att dyka upp i ett inlägg nästa vecka), vilket kändes bra! Träffade även Malin från Unga böcker (där även Sofia skriver) samt Sara, som båda gått Förlagsutbildningen innan mig! 

(Unga böcker är förresten nominerade till Forma Books Blog Award 2012, tillsammans med en massa andra superbra bokbloggare! Ni kan gå in här och rösta på er favorit :)

I alla fall, Doktor Kessners Hemlighet, av Adam Hansson! Jag tycker boken är riktigt snygg, och ser verkligen fram emot att läsa den; återkommer med ett inlägg om den då!


Klart man var tvungen att be
 om en signatur...


Och tack till Collings Förlag för att jag fick komma och alla trevliga människor där! :)


Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar