söndag, juli 29, 2012

Göteborg

"Clarence doesn't leave the E Street Band
when he dies. He leaves when we die."

Igår kom jag hem, efter några härliga dagar i Göteborg. Spenderade tisdagen och onsdag förmiddag med Emmy, gick till Myrorna och Stadsmissionen och hittade även en skivbutik där jag passade på att köpa Springsteens senaste skiva. Blev alldeles tårögd när jag läste texten som Bossen skrivit i CD-konvolutet, om Clarence, The Big Man, som gick bort förra året. 

Jag har även hunnit med att kolla på The Dark Knight Rises, som var bra, men lite ojämn. Får se om jag orkar skriva något längre om den. Något som däremot kommer komma är givetvis en text om Springsteens konsert i fredags, som jag var på med Ellen och Trams! Önskar lite att jag hade varit där igår också, det verkar som att det var en helt fantastisk kväll...

Självklart gick vi även på Liseberg och jag åkte AtmosFear! Jag som är livrädd för höjder och aldrig har åkt Fritt Fall ens... Är mycket stolt över mig själv.


Mmmm, sockervadd :D

Det har varit en bra vecka, helt enkelt :D

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar