tisdag, december 01, 2015

Top Ten Tuesday

Tiiiiiisdag och dags för Top Ten Tuesday!


Temat för den här tisdagen är Top Ten 2016 Debuts Novels We Are Looking Forward To och jag tror att alla kan lista ut minst ett av mina svar ...

  • Du, bara av Anna Ahlund, en av Annorna från bloggen Anna skriver under. Jag träffade Anna på Bokmässan och hennes bok låter så fruktansvärt jädra bra, bara.
  • Middagsmörker av Charlotte Cederlund - Svensk fantasy med samisk mytologi, låter så himla spännande!!
  • M varken mer eller mindre - Petra Backström - Min förlagskollega! Handlar om en tjej som trasslar in sig i fyra olika kärlekshistorier samtidigt och (om jag fattat det rätt) bara goes with it. Tror det kommer vara en skitbra debut.
  • Superkrafter – på gott och ont - Karl Modig, vilket verkar vara nåt så häftigt som en svensk superhjältebok??? I love it already, så att säga.
  • Och den debut jag ser fram emot allra mest 2016 ... är såklart min egen Jag lever, tror jag (till absolut ingens förvåning)!!
Nu blev det bara svenska böcker, men så kan det vara ibland.

Tack och hej!

2 kommentarer:

  1. MEN HALLÅÅÅÅÅ, The Raven King kanske? Tsk, tsk.

    Men okej, jag ser nog fram emot din debut mer än den till och med!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, men det är ju ingen debutbok!

      Yaaaay! :D

      Radera