fredag, december 18, 2015

Fredagslista

Hittade den här på Flora Wiströms blogg och tja, varför inte?

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Öhhh, jag tror nån sa typ "Du är skitduktig", då blev jag glad.

Det sista du sa högt?
Jag minns inte. Kan ha varit när jag halvskrek "OH MY GOD" på Konsums parkering för jag inte kunde se om bilen jag körde var låst eller inte :):):)

Vad har du druckit idag?
Kaffe. Vatten.

Vad var det senaste du åt?
Ööööhhhhh, nudlar.

Vad var det senaste du köpte?
En julklapp, så det kan jag inte skriva här!

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig nu? 
Nån form av duggregn. Suck.

Godaste glassmaken?
Apelsin.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Haha, ja, jag är en sucker for that. Så, ja. 

Sover du tungt? 
Gud ja. Jag skulle kunna sova igenom ett bombnedslag. När jag och mina syskon alla bodde hemma brukade min äldsta bror glömma sina nycklar, och när han sen kom hem mitt i natten ställde han sig och bankade på mitt fönster. Jag vaknade typ aldrig, så han brukade få kasta småsten på vår andre brors fönster istället :))))))

Drömmer du mardrömmar?
Inte så ofta, faktiskt. Sover för tungt för det, hehe.

Trivs du med ditt jobb? 
Ja.

Favoritklädsel?
Det skiftar jättemycket??? Vissa dagar älskar jag att klä upp mig, andra dagar vill jag se ut som serious businesswoman och andra vill jag typ bara gå runt i mjukisbyxor och nördiga t-shirts.

Vad ser du om du tittar till höger? 
Vita garderobsdörrar.

Vad gör dig glad just nu?
Jag är på så fruktansvärt dåligt humör just nu, så jag vet faktiskt inte. Min bok?

Vad ska du göra härnäst? 
Gå och käka chips tills På Spåret börjar.

Höger- eller vänsterhänt? 
Höger.

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Satt på bussen.

Vad gjorde du för 15 min sedan? 
Korrekturläste.

Humör just nu? 
Skitdåligt.

Favoritgodis? 
... fiskar?

Kläder just nu?
Hahaha, leggings, linne och en stor luvtröja.

Sommarplaner? 
Inga, än så länge. Hoppas jag får njuta massa av min boks framgångar (man kan ju få drömma), åka iväg nånstans och att det blir sol i sommar.

Hur många kuddar sover du med? 
En.

Stjärntecken?
Våg.

Vad längtar du mest efter just nu? 
Att boken ska komma ut!!!! Min redaktör mailade idag och berättade att hon skickade den till tryck igår, iiiiiiiiiiihhhhhh!!! Händer det här verkligen?????

Favoritlåt just nu?
Ingen aning. Kollade på Jills veranda i onsdags och då spelade en kille som heter Gabriel Kelley en av sina låtar, "The Road I Ride" som var skitbra. Så den, kanske?

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar