fredag, november 06, 2015

Oktober i bilder

Nu är det november och det är tur att månaderna går så fort, för det betyder att hösten/vintern (förhoppningsvis) snart är över.

Så här såg oktober ut för mig:

Läste Marta Söderbergs Athena och den är JÄTTEBRA. Läs den!!!

Jag fyllde år!!! och mitt Pokémon-spel visste det!

... så den bestämde sig för att gratulera mig!

Jag var med i tidningen.
Och så här glad var jag över det!

Vi köpte ett te som vi trodde skulle ha en spännande smak, men icke ...

Jag fick kommentarer från min redaktör!

Jag läste På andra sidan Fågelsången av Stefan Casta,
och om ni bara ska läsa en ungdomsbok i höst
(varför man nu skulle göra det), läs den här.

Vi plockade björnbär.

Jag hängde med Penny och prinsessan Aja.

Rabén & Sjögrens vårkatalog kom!!

Jag fick den här snygga boken i födelsedagspresent av Ell och Trams! :D
Det var den månaden.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar