torsdag, mars 26, 2015

Nördmode

Jag har en vag känsla av att jag sa något om att jag skulle lägga upp ett nytt inlägg med nördiga t-shirts den här veckan, men jag tror tyvärr det kommer bli ett inlägg i månaden istället.

Däremot har jag lite annat att visa, och tipsa om, angående nördmode (varje gång jag skriver det läser jag det som engelskans "mode" - så blir det när man tänker på svengelska)!

Angående förra veckans tema med The Last Airbender så kan jag visa den här snygga sweatshirten som trillade ner i brevlådan idag:

Aang tillsammans med sin flying bison Appa!

Jag har redan provat den och kan meddela att det är typ ett av de skönaste plaggen jag haft på mig. Kommer passa bra till kyliga kvällar.

Även om jag har massa snygga nörd t-shirts, tycker jag ofta att det är svårt att veta vad jag ska matcha dem med. Jeans? Kjol? Vilken färg??? Som tur är har jag hittat bloggen The Stylish Geek (klicka på namnet för att komma dit), som kombinerar snygga nördiga tröjor med "vanligt" mode. Om du, som jag, tycker det är svårt att veta vad du ska bära till din, till exempel, snygga Star Wars tröja är hennes blogg ett bra tips!

Tack och hej!

2 kommentarer:

  1. Ooohhh, nice! Har letat efter bloggar med nördmode, men tycker aldrig jag hittar några bra. Eller så är de inte nördiga nog! Får hålla koll på den där bloggen. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men jag tycker likadant! Men jag tycker hennes är perfekt, för den är liksom lagom nördig, lagom vanligt mode. Och hon gör ascoola cosplays!!!

      Radera