måndag, juni 10, 2013

Höstnyheter

Har ni sett Gilla Böckers boksläpp för i höst? Om inte, kan ni surfa in här och kolla in deras höstsläpp! Ny bok från Jenny Jägerfeld (hurra!) och nytt från Jonathan Tropper, samt att de ger ut Johanna Lindbäck och Lisa Bjärbos roman Vi måste sluta ses på det här sättet, som låter som att det kan bli en ny favorit.

Sedan kommer även två översättningar, en från finska och en från engelska. Det finns mycket att se fram emot, med andra ord!

Men nu är det fortfarande sommar, och på torsdag ska jag åka iväg och tågluffa med två vänner och ha lite semester. Vi har sagt att det ska vara en "kreativ resa", vilket jag verkligen kan behöva om den här boken ska bli klar någon gång ...ser fram emot att resa iväg och se lite mer av Europa, jag har inte sett jättemycket innan, men nu ska det alltså bli ändring på det!

Mitt största bekymmer är om jag ska ta några böcker med mig. I så fall, hur många? Och vilka? Får se hur mycket plats det finns över när jag väl har packat det viktigaste ...

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar