fredag, december 28, 2012

Julefrid

Ligger hemma i min soffa, för jag har blivit drabbad av maginfluensa. Det var den julefriden det.

Nej, okej, jag hann fira jul och grejer innan jag blev sjuk. Men just nu känns det som att jag missar en massa på grund av det här. Å andra sidan får jag tid till att spela tv-spel...

Julen bestod av umgänge med hela tjocka släkten, god mat, julklappsspel och, såklart, fina julklappar. Är mycket nöjd. Är dock mindre nöjd över att julen var alldeles för kort. Den hade gärna fått fortsätta i en vecka till.

Har skrivperiod nu och det kan man väl säga har gått sådär. Tror inte jag har skrivit mer än två dagar sedan den började. Vet inte om det är mörkret, eller för mycket jobb som gör det, men jag har noll inspiration. Får tvinga mig själv att ta tag i det där. Så fort jag blivit frisk, vill säga.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar