torsdag, november 22, 2012

Snabb uppdatering

Leo!
Mellan skola, skrivande och jobb finns det inte så mycket tid över för annat. Men i november har (än så länge) följande intressant (?) hänt:

1. Jag har köpt en ny dator! En stationär, då min gamla (Marvin) var på väg mot de sälla jaktmarkerna. Min nya älskling har jag döpt till Leo, efter Leonardo da Vinci. (Yes, jag döper mina datorer.)

2. Jag har gett upp Nano (okej, det hände nästan direkt under vecka två, men, jaja). Det tillförde ganska mycket onödig ångest, så jag bestämde att det var okej att ge upp och fokusera mitt skrivande på andra saker.

3. Vi håller på med lyrik den här veckan i skolan, vilket ger mig SUPERångest. Jag och poesi har inte ett jättebra förhållande till varandra. Men, att behöva skriva poesi har istället fått mig att ta itu med mitt bokprojekt igen (efter ett längre uppehåll) - så nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag fastnar. 

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar