onsdag, maj 30, 2012

Men in Black III

Okej, jag ska inte ljuga, jag har sett fram emot den här filmen ända sedan de announcade den. Jag är barnsligt förtjust i de första två, deal with it.

Men ärligt talat så vet jag inte vad jag tycker om den här. Jag kanske minns det här fel, eller har någon glorifierad syn av de två första (eftersom jag var runt 10-12 när jag såg dem för första gången), men Will Smith och Tommy Lee Jones verkar så... trötta. Och Will Smith är inte rolig. Det känns nästan som om han blivit VUXEN. jag vet inte, jag ser inget av Will Smiths vanliga, coola, attityd (jag gillar Will Smith också, okej?). Han känns verkligen som att han spelar en roll, och det är ju... sådär.

Å andra sidan, ploten är faktiskt bra. Eller helt okej. Och Josb Brolin är freaking AMAZING som den yngre K. Det är faktiskt inte förrän Will Smiths J träffar den yngre K som filmen börjar bli bra.

Det bästa med hela filmen (liten spoiler-varning): Tommy Lee Jones sjunger med i Empire State of Mind. Episkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar