tisdag, augusti 02, 2011

Krigsföring

För tillfället för jag ett krig mot spindlarna som har ockuperat min balkong. Det går, ärligt talat, sådär. Igår slog jag tillbaka mot dem, efter att de bara har suttit där och glassat sig de senaste två veckorna (och för att det var för varmt inne i min lägenhet, och jag var tvungen att öppna balkongsdörren, vilket jag inte vågat på grund av sagda spindlar).

Men nu är jag säker på att de tog min attack som en krigsförklaring, så jag känner mig verkligen inte säker nu när jag sitter här med dörren öppen...

Och okej, det är skitfånigt och världens i-landsproblem, men jag HATAR verkligen spindlar.

(Och folk som påstår att spindlar inte alls är farlig eller onda har uppenbarligen aldrig sett den här reklamen)

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar