söndag, augusti 28, 2011

"Is it a plane?"



"Vad är nu det här?" hör jag hur ni tänker. "Är det ännu en ko-mugg? Behöver Christine verkligen fler saker med kossor på?" Och svaret är givetvis; kan man någonsin ha för MYCKET saker med kor på? (En hint: Klart man inte kan!)

Men, nej, det är inte en ko-mugg, utan det är...

En mjölkkanna! :D Som man kan ha när man ska dricka kaffe! Denna fantastiska sak har jag fått av min ömma moder, som är väl införstådd med att saker med kor på är bra skit.

Tack och hej.

P.S. Om ni tittar in här typ imorgon (eller i övermorgon, om ni har otur) så kan ni få läsa en fin liten text om The Arks sista spelning i Malmö som jag (och i stort sett alla andra i Malmö...) var på. D.S.

1 kommentar:

  1. Jag älskar alla dina kogrejer. Den där var asfin juu!

    SvaraRadera