lördag, februari 12, 2011

Vilja bli

Nu börjar det sjunka in att jag ska flytta hemifrån. PÅ RIKTIGT O_o. Det var inte riktigt samma sak när jag och Emmy flyttade till London, för då tog vi ju inte med oss alla våra grejer och vi flyttade ju dessutom in i en lägenhet där allt redan fanns. Nu får jag själv chansen att bestämma möbler och inreda :D Får dock lite ångest när jag sitter i mitt rum och ser mig omkring; vad tusan ska jag ta med mig, egentligen? Och vad ska jag låta stanna kvar? Och hur ska jag få plats med alla mina kläder?!

Annars; Oskar Linnros har lagt upp ett fint brev här, där man kan ladda ner en nygammal låt (det är en av de instrumentala från skivan, fast med text till) och den är väldigt fin :) Nu lovar jag att inte prata mer om Oskar Linnros... resten av månaden, i alla fall!

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar