måndag, februari 14, 2011

Packa

Igår började jag packa; ni vet, plocka fram glas, kastruller och sådant som jag en gång i tiden fått till ögonblicket när jag skulle flytta hemifrån (som nu alltså närmar sig). Packade ihop min PS2:a också och det var ju helt omöjligt att få ner alla grejer i kartongen den kom i! Misstänker starkt att sakerna växt sedan jag fick dem...

Hade lite kris över vilka böcker jag skulle ha med mig (egentligen vill jag ha med mig alla mina böcker, men någonstans får jag nog ändå dra en gräns...); men nu har jag plockat ut tio stycken som jag tycker är ett helt okej nummer.

Men seriöst, hur packar man, egentligen? Och VAD ska man packa? Och framför allt, vad ska man INTE ta med sig? Herregud... det är lika bra att jag börjar i tid, så jag slipper sitta där dagen innan jag ska flytta och inte ha gjort någonting.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar