lördag, december 11, 2010

"Well, let's keep you away from everyone, then!"

Gud, har jobbat typ konstant hela veckan. Har haft 3 12-timmars pass de senaste tre dagarna och igår var verkligen jobbigt; jag hade så ont i mina fötter att jag ville gråta och det hade varit ganska skönt att springa hem och krama om mamma och inte släppa taget. Men jag överlevde! Och det är faktiskt väldigt roligt på jobbet, även om det är jobbigt också. Men vi är ett så himla härligt gäng :)

Igår hann jag faktiskt hitta på något annat; jag gick och hämtade ut ett paket som innehöll den här snygga tröjan:


Kommer jag vara den snyggaste nörden around, eller?

Idag fyller förresten Ebba år, så grattis till henne! :D Vi ska ut ikväll och äta (tror jag XP), det ska bli mycket trevligt!

Annars; jag kom in på Förlags- och bokmarknadskunskap, så den 21:a december flyttar jag (och Emmy) hem till Sverige för gott (den här gången).

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar