torsdag, december 23, 2010

Dan före dan...

För första gången sedan någonsin så har jag faktiskt spenderat dagen före julafton med att göra något annat än att sitta och stirra in i väggen och vänta på att det ska bli julafton. Jag, mamma och pappa åkte till Malmö, för ingen av mina bröder ska vara hemma på julafton (kan ni fatta; här tar jag mig tid och flyttar hem från LONDON och så ska ingen av dem fira jul med oss. Pfft!).
Det var nice, vi lämnade julklappar och åt ute på Entré och vandrade runt där ett tag (jag köpte även en handväska och har faktiskt inget argument som kan rättfärdiga att jag fortsätter att shoppa, när jag kommit hem med en extra resväska från London...).

Stackars Fredric och Lisa, som skulle till Helsingborg, kom ingenstans då all tågtrafik ställdes in från Malmö C. Det slutade med att vi fick köra dem till Hässleholm, där de kunde ta ett tåg. Men ja, här finns det ju i alla fall anledning till att ställa in alla tåg, för här är det ju faktiskt snökaos på riktigt (till skillnad från en annan stad på L...).

Aja, annars var det inte så mycket, imorgon är det julafton och det är så skönt att vara hemma :)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar