måndag, januari 16, 2012

Friiiii som en fågel!

I fredags hade vi opponering på våra uppsatser och det gick bra, så nu är jag "ledig" fram tills praktiken börjar om en vecka :D


Än så länge har jag utnyttjat detta genom att: Städa hela lägenheten och skura golven(!), spela tv-spel, LÄSA BÖCKER (för det har jag inte haft tid med de senaste tre månaderna) och inatt stannade jag uppe för att se på Golden Globes ^^ Vilet innebar att jag gick och lade mig 5 imorse XP Men nu är jag vaken och tänker spendera dagen med tv-spelande och läsande (och träffa Johanna, som kanske skulle komma till Malmö idag). 


Tycker att jag förtjänar att bara slappa och ta det lugnt, så som jag och Emelie stressade runt för att skriva klart vår uppsats. Så nu ska jag njuta!


Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar